Завдання на урок:
Критерії оцінювання надійності інтернет сайтів:
2021-2022 навчальний рік
Урок 23:Google maps (Карти Гугл)
Сторінки підручника: 69 - 72
Це відкриття 19. "Як подорожувати не виходячи з дому?"
У рядку пошуку шукаємо нашу школу, як показано на малюнку
ЗАВДАННЯ 2:
У рядку пошуку (Google maps) Напишіть Стамбул, Турция і натисніть клавішу ENTER
і клікніть на фото (де стоїть галочка), розгляньте фотолітографії цього старовинного міста, рухаючись за допомогою клавіші "Стрілка униз".
ЗАВДАННЯ 3:
Переходимо на Google earth voyager
Переходимо на Google earth voyager
Натисніть на стрілочку, як показано на малюнку
Оберіть "Мені пощастить!" (див. наступний малюнок) і дізнайтесь яку країну вам запропонує відвідати ця програма.
Урок 22: З'єднанні алгоритмічні структури (продовження)
Для тих у кого немає підручника я викладаю копії необхідних сторінок.
коментарі до завдань та електронні посилання знаходяться нижче малюнків (сторінок підручника).
Завдання 1: Завдання "Працюємо в парах (1)" на стор. 134
1. У завданні містяться три блоки (частинки) програм, до кожної з них є посилання нижче:
2. Відповідно до завдання у підручнику назначить які з фрагментів алгоритмів описують відповідні структури.
3. додатково: доповніть фрагменти програм так, щоб виконавці могли їх виконати.
Завдання 2: Завдання "Міркуємо (3)" на стор. 135
Тема: Моделі та моделювання.
Урок 21: Один об'єкт, різні моделі
ПРАЦЮЄМО У КЛАСІ З ВЧИТЕЛЕМ.
Працюємо за підручником:
Сторінка 63. Розглянь таблицю з зображеннями літаків (Завдання 2)
Сторінка 64 "Працюємо за комп'ютером"
Користуючись підказками створюємо електрону таблицю і додаємо до неї зображення, з Папки з файлами (що знаходиться вище)
Урок 20: Оцифровування інформації. 3D-сканер.
Тема: АЛГОРИТМИ ТА ПРОГРАМИ
Урок 15: Типи алгоритмів
Завдання 1: Середовище програмування Скретч (Презентація для повторення)
Завдання 2: Лінійні алгоритми
Завдання 3: Алгоритм з повторенням
Завдання 3: Алгоритм з розгалуженням
Завдання 4: Година коду
Урок 12: Формування висловлювань. Логічні висловлювання
Презентація до уроку. Переглядайте презентацію, надавайте відповіді на запитання, виконуйте тренувальні вправи.
Тема: ІНФОРМАЦІЯ НАВКОЛО МЕНЕ
Підсумковий урок за першою темою
Урок 8: Створення діаграм (схем)
Створимо схему (стор. підручника 30)
Визначить з яких фігур створено схему?
Працювати ми будемо в текстовому редакторі WORD, запустіть файл "Схема", що знаходиться на вашему ПК у папці 4-Д.
щоб дізнатись як додати обрану фігуру у текстовий документ переглянемо ПРЕЗЕНТАЦІЮ
Спочатку додамо всі прямокутники, і розташуємо їх відповідно до схеми (малюнок вище)
Щоб додати з'єднувальні лінії користуємось тими ж самими вкладаннями (але замість Прямокутника обираємо Лінію)
Щоб додати підпис у прямокутник потрібно:
Клацнути ПКМ на обраній фігурі (прямокутнику)
перед вами відкрилось контекстне меню (розглянемо його ближче)
для вставлення тексту треба обрати "Додати текст" (рос. "Добавить текст")
Після чого можна вводити необхідний текст:
За допомогою інструментів форматування тексту можна змінювати накреслення, колір та розташування тексту у вашій фігурі.
Закінчить створення схеми самостійно і повідомте вчителя.
Урок 8: Інформаційний шум та фейки
Завдання 1: Презентація до урокуЗавдання 2: Працюємо з програмою "Сходинки до інформатики" - Гра: "Мешканці лісу"
Завдання 1: Презентація до уроку
Завдання 2: Працюємо з програмою "Сходинки до інформатики" - Гра: "Мешканці лісу"
Урок 8: Спілкування в інтернеті
Завдання 1: Посилання на Jambord
Завдання 1: Посилання на Jambord
Урок 7: Електронне листування
Завдання 1: Презентація до уроку (містить вправи за підручником)Завдання 2: Ваправа 1 на сторінці 21Завдання 2: Ваправа 2 на сторінці 21Завдання 2: Зайдіть у клас-румм за вашим логіном та паролем. перейдіть у пошту
Завдання 1: Презентація до уроку (містить вправи за підручником)
Завдання 2: Ваправа 1 на сторінці 21
Завдання 2: Ваправа 2 на сторінці 21
Завдання 2: Зайдіть у клас-румм за вашим логіном та паролем.
перейдіть у пошту
Урок 4: Процесор та пам'ять
Завдання 1: Працюємо за підручником: Розгляньте малюнки на сторінці 11 вашого підручника. Дайте відповіді на запитання: 1) Для чого комп'ютеру потрібен проесор? 2) Які накопичувачи інформаії містяться в середині комп'ютера? 3) Яким словом можна замінити словосполучення "накопичувач інформаіїї"?Завдання 2: Праюємо за підручником: Розгляньте малюнок на сторнці 13 вашого підручник. Поясніть яки ви розумієте слова "Пристрої введення"; "Пристрої виведення". Яка між ними різниця?
Завдання 3: Відкрийте файл за посиланням: Шаблон презентаії та завантажте його на ваш комп'ютер у папк 4-Д клас. Папка розташована: Робочий стіл/4класи/4-д
Завдання 4: Перейдіть за посиланням Пристрої комп'ютераВи потрапите у папку, в якій збережено зображення деяких пристроїв комп'ютера. Оберіть один з пристроїв, про який би ви хотіли розповісти, та збережіть його у паку 4-Д. Папка розташована: Робочий стіл/4класи/4-ду вікні що відкриється
Відповідно до шаблону презенаії заповніть поля "Заголовок" - впишіть назву обраного пристрою, та "Текст" - все що ви б розповіли про цей пристрій своїм однокласникам .
Збережіть роботу та повідомте вчителя про виконання.
Завдання 1: Працюємо за підручником: Розгляньте малюнки на сторінці 11 вашого підручника. Дайте відповіді на запитання:
1) Для чого комп'ютеру потрібен проесор?
2) Які накопичувачи інформаії містяться в середині комп'ютера?
3) Яким словом можна замінити словосполучення "накопичувач інформаіїї"?
Завдання 2: Праюємо за підручником: Розгляньте малюнок на сторнці 13 вашого підручник. Поясніть яки ви розумієте слова "Пристрої введення"; "Пристрої виведення". Яка між ними різниця?
Завдання 3: Відкрийте файл за посиланням: Шаблон презентаії та завантажте його на ваш комп'ютер у папк 4-Д клас.
Папка розташована: Робочий стіл/4класи/4-д
Завдання 4: Перейдіть за посиланням Пристрої комп'ютера
Ви потрапите у папку, в якій збережено зображення деяких пристроїв комп'ютера. Оберіть один з пристроїв, про який би ви хотіли розповісти, та збережіть його у паку 4-Д.
Папка розташована: Робочий стіл/4класи/4-д
у вікні що відкриється
Відповідно до шаблону презенаії заповніть поля "Заголовок" - впишіть назву обраного пристрою, та "Текст" - все що ви б розповіли про цей пристрій своїм однокласникам .
Збережіть роботу та повідомте вчителя про виконання.
Урок 3: Способи подання інформації.
Завдання 1: Де тут інфографіка?
Завдання 2: Способи подання інформації (інтерактивна вправа)
Урок 2: Інформаційні процеси.
Завдання 1: Інформаційні процеси (схема)
Завдання 2: Малюємо комікси (друкована вправа)
Завдання 3: Інформаційні процеси (інтерактивна вправа)
Урок 1: Джерела інформації.
Завдання 1: "Правила поведінки в комп'ютерному класі"
Завдання 2: "Знаки навколо нас"
Завдання 3: "Створюємо пам'ятку"
Немає коментарів:
Дописати коментар