4-Д клас

Завдання на урок:

Критерії оцінювання надійності інтернет сайтів:





2021-2022 навчальний рік 

Урок 23:Google maps (Карти Гугл)

Сторінки підручника: 69 - 72
Це відкриття 19. "Як подорожувати не виходячи з дому?"

ЗАВДАННЯ 1:
Переходимо на Google maps
У рядку пошуку шукаємо нашу школу, як показано на малюнку

Можете самостійно пошукати свій дім, знайомі вам вулиці міста.

ЗАВДАННЯ 2: 

У рядку пошуку (Google maps) Напишіть Стамбул, Турция і натисніть клавішу ENTER
і клікніть на фото (де стоїть галочка), розгляньте фотолітографії цього старовинного міста, рухаючись за допомогою клавіші "Стрілка униз".

ЗАВДАННЯ 3:
Переходимо на Google earth voyager

Натисніть на стрілочку, як показано на малюнку
Оберіть "Мені пощастить!" (див. наступний малюнок) і дізнайтесь яку країну вам запропонує відвідати ця програма.

ЗАВДАННЯ 4:
Переходимо на Google Arts and Culture

Натисніть на ОГЛЯД , як показано на малюнку
Опуститься трохи нижче та оберіть МИТЦІ (див. наступний малюнок)
Обирайте художника на ваш смак, та переглядайте його роботи!

Бажаю гарно провести час!









Урок 22: З'єднанні алгоритмічні структури (продовження)
Для тих у кого немає підручника я викладаю копії необхідних сторінок.
коментарі до завдань та електронні посилання знаходяться нижче малюнків (сторінок підручника).
Завдання 1: Завдання "Працюємо в парах (1)" на стор. 134


                    1.  У завданні містяться три блоки (частинки) програм, до кожної з них є посилання нижче:
                             а) блок 1;    б) блок 2;   в) блок 3
                    2. Відповідно до завдання у  підручнику назначить які з фрагментів алгоритмів описують відповідні  структури.
                    3. додатково: доповніть фрагменти програм так, щоб  виконавці могли їх виконати.

Завдання 2: Завдання "Міркуємо (3)" на стор. 135

Тема: Моделі та моделювання. 

Урок 21:  Один об'єкт, різні моделі
                ПРАЦЮЄМО У КЛАСІ З ВЧИТЕЛЕМ.
                 Папка з файлами
                Працюємо за підручником:
                Сторінка 63. Розглянь таблицю з зображеннями літаків (Завдання 2)
                Сторінка 64 "Працюємо за комп'ютером" 
                                    Користуючись підказками створюємо електрону таблицю і додаємо до неї зображення, з Папки з файлами (що знаходиться вище)

Урок 20:  Оцифровування інформації. 3D-сканер.

Тема: АЛГОРИТМИ ТА ПРОГРАМИ

Урок 15: Типи алгоритмів

Завдання 1Середовище програмування Скретч (Презентація для повторення)
Завдання 3Алгоритм з розгалуженням
                     Неповне    Повне  
Завдання 4Година коду


Урок 12: Формування висловлювань. Логічні висловлювання

Презентація до уроку. Переглядайте презентацію, надавайте відповіді на запитання, виконуйте тренувальні вправи.


Тема: ІНФОРМАЦІЯ НАВКОЛО МЕНЕ

Підсумковий урок за першою темою


Урок 8: Створення діаграм  (схем)

Створимо схему (стор. підручника 30)
Визначить з яких фігур створено схему? 

Працювати ми будемо в текстовому редакторі WORD, запустіть файл "Схема", що знаходиться на вашему   ПК у папці 4-Д.

щоб дізнатись як додати обрану фігуру у текстовий документ переглянемо ПРЕЗЕНТАЦІЮ

Спочатку додамо всі прямокутники, і розташуємо їх відповідно до схеми (малюнок вище)

Щоб додати з'єднувальні лінії користуємось тими ж самими вкладаннями (але замість  Прямокутника обираємо Лінію)

Щоб додати підпис у прямокутник потрібно: 
            Клацнути ПКМ на обраній фігурі (прямокутнику)
перед вами відкрилось контекстне меню (розглянемо його ближче)
для вставлення тексту треба обрати "Додати текст" (рос. "Добавить текст")
                                                         
Після чого можна вводити необхідний текст:
За допомогою інструментів форматування тексту можна змінювати накреслення, колір та розташування тексту у вашій фігурі.


Закінчить створення схеми самостійно і повідомте вчителя.










Урок 8: Інформаційний шум та фейки

Завдання 2: Працюємо з програмою "Сходинки до інформатики" - Гра: "Мешканці лісу"

Урок 8: Спілкування в інтернеті 

Урок 7: Електронне листування 

Завдання 1: Презентація до уроку (містить вправи за підручником)
Завдання 2: Ваправа 1 на сторінці 21
Завдання 2: Ваправа 2 на сторінці 21
Завдання 2: Зайдіть у клас-румм за вашим логіном та паролем.
                    перейдіть у пошту
                    Напишіть листа за адресою, що буде вказана вчителем під час уроку




Урок 4: Процесор та пам'ять 

Завдання 1: Працюємо за підручником: Розгляньте малюнки на сторінці 11 вашого підручника. Дайте відповіді на запитання:
                         1) Для чого комп'ютеру потрібен проесор?
                         2) Які накопичувачи інформаії містяться в середині комп'ютера?
                         3) Яким словом можна замінити словосполучення "накопичувач                               інформаіїї"?
Завдання 2: Праюємо за підручником: Розгляньте малюнок на сторнці 13 вашого підручник. Поясніть яки ви розумієте слова "Пристрої введення"; "Пристрої виведення". Яка між ними різниця?

Завдання 3: Відкрийте файл за посиланням: Шаблон презентаії та завантажте його на ваш комп'ютер у папк 4-Д клас.

                Папка розташована: Робочий стіл/4класи/4-д

Завдання 4: Перейдіть за посиланням Пристрої комп'ютера
Ви потрапите у папку, в якій збережено зображення деяких пристроїв комп'ютера. Оберіть один  з пристроїв, про який би ви хотіли розповісти, та збережіть його у паку 4-Д.  
 Папка розташованаРобочий стіл/4класи/4-д
Картинка відкриється для її збереження натисніть стрілочку у правому верхньому кутку.

Завдання 5: Відкрийте завантажену раніше презентаю. І додайте до шаблону обраний малюнок.
у вікні що відкриється


Відповідно до шаблону презенаії заповніть поля "Заголовок" - впишіть назву обраного пристрою,  та "Текст" - все що ви б розповіли про цей пристрій  своїм однокласникам .

Збережіть роботу та повідомте вчителя про виконання.



Урок 3: Способи подання інформації. 

Завдання 2: Способи подання інформації (інтерактивна вправа)

Урок 2: Інформаційні процеси. 

Завдання 2: Малюємо комікси (друкована вправа)

Урок 1: Джерела інформації. 

Завдання 2: "Знаки навколо нас"


Немає коментарів:

Дописати коментар